Перейти до основного вмісту

Як правильно оформити звернення?

Порушене заявником питання повинно належати до компетенції Міністерства енергетики України.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім'я, по батькові громадянина;
  • місце проживання громадянина;
  • викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • контактний телефон (за бажанням);
  • письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення повинно містити дані, необхідні для прийняття обґрунтованого рішення (це можуть бути необхідні документи). За можливості, надайте копії документів, що стосуються порушеного питання. 

  • Якщо заявник долучає необхідні документи, у додатку звернення має бути зазначено їх перелік (наприклад, додатки: 1. Довідка, 2. Копія відповіді, 3…)
  • До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги
  • У колективному зверненні мають бути зазначені прізвище та адреса, на яку має надійти відповідь

Якщо у вас виникли труднощі із оформленням заяви, вам допоможуть правильно оформити працівники Громадської приймальні Міністерства енергетики України.